Wednesday, December 12, 2007

Crocs anti-slip sole

Anti-slip my a$s! I nearly slip not once, not twice, not thrice, but 4 times in like 15mins wearing Crocs slippers !@#$

and wtf am i doing here, i should be studying for tml paper. blehx ;P

我冷静从容,掌控这个宇宙
你以为在跟谁打篮球
我左右换手 灌篮性的突破
我这种level不是你能够防守
你别在我的面前现丑
轻轻划过我的球一声破网
2分球
我的对手不用感到失落
赢球这种天分你没有
想跟我决斗,你还要练很久
我生而为王,胜利是我的王后
你别妄想能够打败我

No comments: